Skocz do zawartości
Gość Antek

Domowy warsztat samochodowy

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Antek

Cześć wszystkim! Jestem po szkole mechanicznej i mimo że życie mi się tak poukładało, że nie pracuję w zawodzie to lubię podłubać przy samochodach, więc w domu planuję ogarnąć sobie warsztat do użytku domowego. Mam plan postawić duży blaszak na podwórku bo mam dużo miejsca ale będę wdzięczny za porady jak ogarnąć taką mimo wszystko niewielką przestrzeń, żeby spełniała swoje funkcje i była funkcjonalna.  Na wiosnę chciałbym wykopać kanał, bo na podnośnik na razie szkoda mi kasy. Mam już jakąś wiertarkę i spawarkę, więc ogarnę sobie jakiś fajny stół. Tak więc czekam na jakieś podpowiedzi co dalej ogarnąć 😁

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość Kazar

Hej. Pierwsza i najważniejsza rzecz to kanał, ale masz to już zaplanowane, więc super. Co do stołu warsztatowego i narzędzi, to najlepiej to umieścić z tyłu, bo po bokach będzie tylko przeszkadzać przy naprawach. Jeśli masz jak to wstaw sobie z dwa okna w tym blaszaku, bo co światło dzienne to dzienne a nie sztuczne. Oświetlenie sztuczne zamontuj po bokach - najlepiej jarzeniówki 😃 co do narzędzi, to już musisz zainwestować w takie, których będziesz potrzebować.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość Kamillo

Moim zdaniem podstawowy zestaw narzędzi i sprzętów to:

- podstawowy zestaw kluczy płaskich i oczkowych,

- komplet kluczy z grzechotką (ale nie kupuj najtańszych po szybko będziesz musiał wymienić na nowe),

- torxy i imbusy,

- kobyłki czyli podstawki

- dodatkowo w zależności od rzeczy które będziesz robił dobrze jest zainwestować w kompresor, wiertarkę i spawarkę.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość Zbyszek