Skocz do zawartości
Gość Hagrid

Audi A4 B6 - wskazówki przy zakupie

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Hagrid

Witam wszystkich. Planuję wymienić samochód i upatrzyłem sobie Audi A4 B6 Typ E bo wygląd tego sedana i zewnętrzy i wewnętrzny jest bardzo w moim guście. Chcę kupić benzynę, żeby zamontować gaz bo ze względu na pracę pokonuję tygodniowo minimum 500 km. Czy możecie powiedzieć mi coś więcej o wadach i zaletach tego modelu? Myślicie że lepiej kupić w Polsce czy sprowadzić z Niemiec? Nie ukrywam że w temacie samochodowym jestem laikiem, więc będę wdzięczny za każde podpowiedzi 🙂

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość Kazar

Cześć Hagrid. Ile ludzi tyle opinii.. ja osobiście sam mam audi z którego jestem mega zadowolony. Audi A6 C5 wygląda rewelacyjnie i warto mieć taki samochód, ale mówiąc wprost to jest auto dla kogoś, kto ma spore dochody i jakąś sumkę odłożoną na koncie. Utrzymanie audi jest 3 razy droższe niż utrzymanie opla. A jak trafi Ci się oprócz normalnych wymian eksploatacyjnych jakaś szkoda na pojeździe z Twojej winy to popłyniesz na oryginałach. Ale jeśli masz na to kasę, to szczerze polecam, bo Audi są nie dość, że piękne to jeszcze mają świetne wyposażenie

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość Olek

Jedyne minusy i bolączki tego modelu o jakich słyszałem to:

- wielowachaczowe zawieszenie z przodu i co jakiś czas trzeba je wymieniać przy naszych polskich drogach.

- często trzeba wymieniać koła dwumasowe, które są drogie.... z robocizną może nawet 3000 zł.

- bardzo drogie części oryginalne (a do takiego auta wstyd byłoby wsadzać zamienniki gorszej jakości).

- przy takim ładnym i chodliwym samochodzie warto wykupić AC również od kradzieży.

Nie da się ukryć, że Audi A4 B6 robi wrażenie, ale jeśli masz inne zobowiązania finansowe to odpuść.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość Anita