Skocz do zawartości
Gość Matteo

Audi A3 Sportback 8P

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Matteo

Cześć. Mam 20 lat i obecnie jeżdżę Golfem 4 ale za granicą zarobiłem trochę kasy w wakacje i chciałbym kupić sobie nowy samochód. Studiuję dziennie i czasami w międzyczasie gdzieś dorabiam. Tak więc samochód robi trochę kilometrów, ale musi być w miarę oszczędny. Marzy mi się czarne Audi A3  Sportback 8P z 2006 roku za 17.000 zł ale nie wiem, czy dam radę utrzymać taki samochód i czy warto w niego zainwestować. Będę wdzięczny za jakieś rady.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość Zbyszek

Witam. Audi A3 Sportback dla chłopaka studiującego i pracującego dorywczo? Zdecydowanie NIE. Nie da się ukryć, że jest to piękny samochód z mocnym silnikiem, ale nie jest to oszczędny samochód, a ceny części do niego są drogie. Teraz kup sobie raczej jakiegoś opla albo Toyotę - do 17 tysięcy kupisz na pewno coś super. Marzenie o Audi A3 Sportback zostaw sobie na czas jak skończysz studia i będziesz mieć stałą dobrze płatną pracę czego Ci życzę 🙂

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość Kamillo

Każdy samochód, używany czy z salonu może się okazać studnią bez dna. Ty sam musisz zdecydować, czy warto zainwestować w dany samochód - jeśli jest on Twoim marzeniem to go kup, ale części są drogie i nie jest oszczędny. Jeśli chcesz szpanować i stać Cię na to to czemu nie - zadaj sobie tylko pytanie czy Cie na to stać przy dorywczej pracy. Ale jeśli szukasz fajnego, większego samochodu, a miarę pewnego i oszczędnego to wybrałbym Opla Astrę Za kilkanaście tysięcy kupisz porządny egzemplarz i jeszcze zostanie Ci mała pula na poczet OC czy jakiś przyszłych napraw.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Hej. Od siebie mogę z czystym sercem polecić ten samochód. Mało pali i przyjemnie się nim jeździ. Jak dla żony idealny.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi