Skocz do zawartości
Gość Wołek

Suszenie samochodu po myciu

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Wołek

Witam! Jestem mechanikiem i po zakończeniu naprawy oferuję klientowi mycie samochodu. Wiele osób lubi odbierać samochód czysty i jak z salonu 😉 Mam jednak problem, bo jak zostawię samochód umyty a nie osuszony, to jak samoistnie schnie to zostają mazy i smugi i nie wygląda to fajnie. Czym osuszacie samochód? Próbowałem zwykłym ręcznikiem i ściereczkami z mikrofibry ale zostaje zbyt dużo wilgoci na samochodzie. Macie jakiś sprawdzony patent? Może taka ściągaczka gumowa jak do okien?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość Kamillo

Cześć. Zdecydowanie nie polecam gumowych ściągaczek do okien! Za młodu kiedyś sobie tak osuszyłem samochód i narobiłem pełno rys. Niestety jak zostanie Ci jakikolwiek kamyczek na aucie i przeciągniesz taką ściągaczką to porysujesz samochód. Jakby to był Twój samochód to trudno, najwyżej sobie być zrobił rysy. Ale jeśli szukasz patentu na osuszenie samochodów klientów to nie ryzykuj, po potem całą wypłatę wydasz na malowanie elementów które takim sposobem uszkodzisz.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość Kazar

Hej! Ja kiedyś kupowałem ściereczki z Viledy przeznaczone właśnie do osuszania lakieru po myciu. Nazywało się to chyba Car Cloth i kosztowało kilkanaście złotych. Ściereczki były bardzo wydajne, więc wychodzi ekonomicznie. Mogę też polecić ręczniki waflowe z firmy Meguairs - są droższe ale bardzo dobrej jakości. Do aut nawoskowanych super sprawdzi się też Miracle Dryer - ale to też koszt około 50-65 zł. Ale Starczy Ci na rok jak nie dłużej.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi